Khamis, Oktober 10

Kesian bus Sihat, bus Rapid Kuantan nak jadi madu dia.

Assalamualaikum
Tragis sangat entri kali ni.tengok tajuk pun dah rasa sedih gila.hehe bukan ape,kesian Bus Sihat yang aku selalu naik tu nanti ade persaingan.hmmm kesian kesian.




Mesti ade yg mcm taktau kan bus Sihat tu hape. Bus ni omeyy je.Kalau naik memang tak perlu takut pakcik driver buat drift ke ape ke sbb dia memang mematuhi peraturan jalanraya. memang dia bawak selow je.



 yang ni lah bus SIHAT. rindu pulak nak naik  :)


Kalau balik sekolah stay back memang kalau tidur tu sesangat la lena.Boleh lepas pergi Terengganu tahu tak.haaa awesome kan ? dalam bus tu kita boleh semadikan ayat-ayat cinta buat yg tersayang.takpun abadikan kenangan kita sendiri.


  gotcha ! haa ni mesti aku ada dlm ni. sebab ni area sekolah aku .mihmih :)



Sebagai contoh kata kata yg selalu disemadiakan adalah  "MiNAh rEmPiTZzz wuZZzz hEree" takpun "Aaron,haku sayang hengkau.kenapa hengkau menolak cintaku.aku terjun kb mall !"  begini lah lebih kurang ayatnya.tapi yang num dua punya statement bukan aku tulis hihik


nanti Terminal Makmur akan dibanjiri bus Rapid Kuantan.hee


Tapi mungkin lepasni iaitu mulai 1 Disember, bila naik bus dah takleh nak semadikan ape-ape kenangan sebab Kuantan dah nak ade Bus RapidKuantan. hmmm sedih nya bila kenangan dah tak boleh disandarkan lagi. Aku rasa aku penah semadikan sesuatu dalam bus sihat.tapi guna kuku je dkt kusyen tu.mohon jgn kasitau pihak berkuasa.masa tu kita hingus pun tak pandai lap sendiri lagi.mane tau itu salah.hee maapkan mak kassseeeeemmmmm !



Jadi,eloklah nantikan kedatangan Bus RapidKuantan kesayangan kita ini.lepasni nak pergi jenjalan naik Bus ah.ape barang naik kereta.tak kewl langsung.


 eceh,nanti boleh la orang kuantan leklu sapkok lu dalam bus cenggini.hehehee :)


Tapi ingat,walau dimana jua anda duduk.even di tempat driver.Bagilah orang tua @ yg tak berkempampuan tu duduk ye.kesian mereka.kalau awk driver,mohon turun kasi orang tua duduk dekat seat driver.sehinggalah penumpang lain turun dengan perasaan yang panazzzszzzzzzsss barulah awak duduk dkt tempat driver tu semula.okay ? mekasih.pesanan ringkas daripada kilang kicap cap hayam :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan